logo Agnieszka

BLOG

banner 2  AERIAL YOGA small

JOGA w rytmie TANGA - przygotowanie do stania na rękach

Każdy z nas doświadcza sytuacji trudnych, często powtarzają się z innymi ludźmi a my nie wiemy o co chodzi i jak się za to zabrać. Bardzo pomocne jest nabranie dystansu i zobaczenie sytuacji z innej strony, a pomaga w tym stanie na rękach. Wydaje się takie trudne i wymagajace a w rzeczywistości jest jak zwykle inaczej. 

Stanie na rękach wzmacnia całe ciało, także dłonie i ręce , które odzwierciedją nasze umiejętności i zdolności i wiarę w nie ! Wystarczy zacząć od  powtórzenia i dodawac kolejne. Czyli 3- 5 minut. Wykonujemy wariant stania na rękach przy ścianie z nogami 90 stopni do tułowia. Zatrzymujemy się na 5 oddechów przepona - popatrz na mój brzuch. Następnie jedno z moich ulubionych ćwiczeń zaczerpniętych z jogi a wyonywanych w pilatesie - prostowanie nóg w siadzie. Powtarzaj do 5 razy sekwencję, 1 raz dziennie. Powodzenia !

 Link do filmu:  

 www.youtube.com/watch

 

 

cofnij

Copyright © 2017 Agnieszka MASA

Projekt i wykonanie: VST Agencja Reklamowa Bydgoszcz